Saturday, March 6, 2010

Oras na sa pagmato-mato

AKO MISMO
Ni Gemma Lulu Villalon

SANG san-o lang, ginhiwat ang Ako Mismo, isa ka youth movement nga nagatudlo sa mga pamatan-o nga magmato-mato na para sa kaayuhan sang Pilipinas.
“Ako mismo ang mabulig pantindog balay sang akon isigkatawo.” “Ako mismo ang mangita paagi agud mabuligan ang iban nga tawo.” Ini ang duha sa madamu pa nga mga mensahe nga ginapaabot nga obrahon sang pamatan-on.
Ang Ako Mismo nagadagmit man nga indi na kinahanglan pa nga maghulat nga ang gobyerno ang mapaayo sang aton kabuhi. Kita mismo, ako mismo ang magatinguha agud mangin maayo ang aton kag akon kabuhi.
Sang ginlunsar ang Ako Mismo sa Iloilo, madamu nga mga estudyante ang nag-volunteer sa pagpatindog sang GK Village sa Concepcion, bulig sa medical kag dental mission upod sa mga doktor, nagpatigayon sa pagbaligya sang mga kon ano nga gamit agud makakwarta, nag-lecture parte sa pagboto agud mahibaluan sang mga pamatan-on nga importante ang ila boto kag magpili sang eksakto nga kandidato, kag madamu pa sang iban. May rock climbing kag concert man nga natabu sa Provincial Capitol Grounds.

No comments:

Post a Comment